Marketing

Články

  • 200 korun – magická hranice v kampaních supermarketů

    Věrnost zákazníka je téma, které v době obecné neloajality zajímá každého manažera značky. Je tudíž podivuhodné, že několik potravinových řetězců přišlo prakticky naráz se stejným kreativním nápadem. Jako by se řetězce snažily zákazníky spíše odlákat než získat.

  • Přes 3 000 000 uživatelů má v Česku Facebook,

    další se účastní "klasických" internetových diskusí. Jak je využít pro váš byznys? Jak se nepohřbít na internetových diskusích? Přiznejte barvu.
    Pohybovat se v internetovém prostředí je jako plout po světových mořích a oceánech. Najdete bezpečné přístavy, klidné zátoky, ale i málo prozkoumané vody, kterým by se nezkušení lidé měli spíše vyhnout. Takovými vodami jsou internetové diskuse, brázděné nejdravějšími rybami, které mohou být velkým soustem i pro ty nejzkušenější.

  • Máte doma psa nebo kočku?

    Zdá se vám, že jsou někdy vystresovaní? Nenapomáháte tomu svoji neznalostí problému? I na takové otázky odpověděla tisková konference organizovaná agenturou MouseHouse pro společnost MSD, animal health.